61 happiness

Vill förtydliga och berätta några saker. Vet inte för vilka egentligen, men ni som läser kanske. Vi är två som har den här bloggen. Det är jag, Sofia, som skriver. Hon som romantiserar alla årstider, citerar saker som känns fina för tillfället och just nu har skrivkramp. Och så är det Alicia, hon som tar alla superba bilder på allt möjligt, ibland på mig, som i inlägget under där jag dricker chai. När vi inte uppdaterar på flera dagar så beror det antingen på att jag har skrivkramp eller att Alicia inte har några bilder att visa. Vi publicerar ju liksom varannat inlägg. Att vi inte kommer med något nytt på ett tag betyder alltså inte att vi har tröttnat, bara att vi verkligen inte har något att visa. Ja, det var nog det jag hade att säga. Nu ska jag fortsätta måla naglarna röda och lyssna på Hurts nya album.

Kommentarer
Postat av: Lisa

(Blir alltid lika glad över nya inlägg. Trist med skrivkrampen, den får vi trolla bort på något sätt. Mer mer mer.)

2010-09-06 @ 22:18:29
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha så bra då :)

2010-09-08 @ 19:24:52
URL: http://oohyeah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback